Opis produktu czyli najważniejsze cześć po zdjeciu

Portale sprzedażowe zmienili się diametralnie. Na początku na naszym rodzimym Allegro można było spotkać bardzo kreatywne szablony ofert dziś wszystko jest na jedno tak zwane kopyto. Oferty są oczywiście bardziej czytelne ale już nie możemy wyróżnić się sponsorów tłumu sprzedawców. Inaczej sytuacja ma się w przypadku eBaya który do tej pory zapewnia wsparcie i nie ma żadnych informacji aby miał z tego zrezygnować. Amazon także stosuje jeden i ten sam szablon jednak zobaczył potencjał eBaya i postanowił coś zrobić oczywiście po swojemu. I tak już w 2017 roku weszły opisy z serii A+ pozwalające otworzyć nieco rozbudowane opisy z wykorzystaniem grafik oraz linków do innych ofert jak to można zobaczyć na eBayu. Wdrożyliśmy to rozwiązanie u naszego klienta i okazało się ze sprzedaż na Amazonię przekroczyła sprzedaż na eBayu gdzie do tej pory znakomicie przygotowany szablon zapewniał największa sprzedaż na portalu oraz wśród konkurencji. Na Allegro także widzimy ten trend do modyfikacji ofert wśród sprzedawców i sami te techniki stosunek zgodnie z regulaminem i oferty przygotowane w ten sposób kliekaja się lepiej oraz sprzedają.

 

Możemy mieć najlepszy produkt, najlepsze zdjęcia, idealne słowa kluczowe i najlepsza cenę, jednak gdy nie zadbamy o właściwa prezentacje opisu będziemy tracić zamówienia, dlatego warto poświecić dodatkowy czas czy skorzystać z doświadczenia firm takich jak nasza, oraz przygotować właściwy opis produktu sprzedażowy, który wzbudzi emocje, ponieważ to one powodują zakupy. Więcej o sposobie działania emocji na zakupy będzie osobowy wpis, dlatego siedźcie nas na bieżąco i zapiszcie się na nasz newsletter poniżej.